.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی/ وحدت و اتحاد رمز موفقيت در پيروزي انقلاب

نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري با بيان اينکه پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با وحدت و اتحاد مردم محقق شده، گفت: انقلاب اسلامي ايران با رهبري حضرت امام خميني (ره) و همت والاي ملت غيور کشورمان به پيروزي رسيد.

آيت الله "نورالله طبرسي" در حاشيه برگزاري راهپيمايي روز 22 بهمن افزود: ملت ولايتمدار ما اينبار نيز نداي رهبر معظم انقلاب را لبيک گفتند و با حضوري گسترده و حفظ انسجام در راهپيمايي 22 بهمن شرکت کردند و نشان دادند همچنان وفادار به انقلاب و نظام اسلامي هستند.

وي حضور حماسي مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن را تجلي اقتدار ملي دانست و تصريح کرد: اين ملت هرگز انقلاب را تنها نگذاشتند و همچون سد پولادين از دستاوردها و ارزش‌هاي نظام اسلامي پاسداي مي کنند.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري بيان داشت: عده محدودي که تلاش کردند بعد از انتخابات در کشور ناامني ايجاد کنند، به آن اندازه نيستند که در مقابل سيل خروشان ملت ايران عرض اندام نمايند.

وي ادامه داد: همانگونه که امروز مشاهده مي کنيم، مزدوران داخلي و خارجي جواب دندان شکني از ملت ايران اسلامي گرفتند و ديدند که ملت متدين ما پشتيبان ولايت فقيه هستند و در برابر توطئه‌هاي پوشالي دشمنان ايستادگي خواهند کرد.

آيت الله طبرسي اضافه کرد: از بدو پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي تاکنون ترفندها، توطئه و شيطنت‌هاي مختلفي عليه نظام اسلامي صورت گرفته اما به ياري خداوند منان و با حفظ وحدت و اتحاد بين مردم و مسئولان، توطئه هاي شوم آنان نقش بر آب گرديد.

وي در خصوص فنآوري و پيشرفت‌هاي علمي در کشور افزود: با ياري خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزي دانشمندان، پيشرفت‌هاي علمي خوبي کسب شده که اين امر، از افتخارات انقلاب و نظام اسلامي است و باعث عصبانيت دشمنان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.